Serhat Kalkınma Ajansı tarafından desteklenmeye hak kazanan 2013 yılı 2. Dönem Teknik Destek Projeleri için hizmet alımı planlanmaktadır. Hizmet alım süreci ajans İzleme ve Değerlendirme Birimi tarafından kullanılan elektronik sistem üzerinden yürütülmektedir. Bu nedenle teklif vermek isteyen yüklenici adaylarının info@serka.org.tr e-posta adresi aracılığıyla ya da (0474) 212 52 04 numaralı faks aracılığıyla işletme bilgilerini (İşletme adı, vergi dairesi ve numarası, telefon, e-posta ve faks bilgileri vb.) en son 7 Haziran 2013 saat 17:00’a kadar göndermeleri gerekmektedir.
Proje başlangıç tarihi belirlendikten sonra elektronik sistem aracılığıyla proje konusu, eğitim içeriği ve süresi vb. diğer detaylar hakkında adaylar bilgilendirilecek ve adaylardan detaylı teklifleri istenecektir. (Projenin bu tarihten daha erken bir tarihte başlaması durumunda başlangıç tarihinden daha önce sunulan ön başvuru talepleri dikkate alınacak ve sadece bu isteklilerden teklif talep edilecektir.)
Değerlendirme ile ilgili bilgiler:
KALKINMA AJANSLARI MAL, HİZMET VE YAPIM İŞİ SATINALMA VE İHALE USUL VE ESASLARI 4. maddesine göre:
Ajans 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi olmadığından, mal ve hizmet alımı ile yapım işlerine ilişkin işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir. Bu fıkra hükmünün ilan ve şartnamelerde belirtilmesi zorunludur.
Ajans satın alımlarında şeffaflık ve eşit muamele ilkesi gereğince hizmet satın alımı gerçekleşeceği için değerlendirme, Satınalma Rehberinde belirtilen \%80 hizmet kalitesi, \%20 fiyat ilkesi ile gerçekleştirilmesi planlanmaktadır. Teknik Destek Programı kapsamında proje süresi 1 ayı geçemez. Yüklenici tarafından sunulacak hizmet en fazla 1 ay ile sınırlı olacaktır.
Ancak yararlanıcıya bir aydan daha uzun süreyle destek sağlamayı taahhüt edip etmemekle istekli serbesttir fakat bu husus zorunlu değildir.
Teknik Destek programı kapsamında sadece hizmet verecek uzmanların konaklama yol ve hizmet ücreti uygun maliyet sayılmaktadır. Bunun dışında kitap, broşür, eğitim materyalleri vb. gibi diğer giderler ajansımız tarafından ödenmeyeceği için uygun maliyet değildir ve hizmet alımına dâhil değildir. Teklifler KDV hariç hazırlanmalıdır.
E-posta ve faks ile ön başvurular alındıktan sonra İzleme ve Değerlendirme Birimi tarafından kullanılan elektronik sistem üzerinden teklifler alınacaktır. Daha sonra değerlendirmenin daha sağlıklı yapılabilmesi için uzmanların özgeçmişlerini, benzer iş tecrübelerini varsa iş bitirme belgeleri, referanslar vb. gibi sundukları hizmetin kalitesini gösterir bilgi/belgeleri teklifleriyle birlikte sunmaları önerilmektedir.
E-posta ya da faks gönderip ön başvurunuzu yaptıktan sonra ve değerlendirme sürecinde elektronik sistem aracılığıyla teklif gönderdikten sonra ajansı 0474 2125200 numaralı telefondan arayıp ön başvurunuzun ya da teklifinizin İzleme ve Değerlendirme Birimine ulaşıp ulaşmadığı konusunda teyit almanız yararınıza olacaktır.
Hiçbir şekilde revize teklif istenmeyecek olup, gönderdiğiniz teklif son teklif olarak dikkate alınacaktır.
Başvuru yapmanız durumunda ilgili mevzuat hükümlerini ve yukarıda belirtilen şartları kabul etmiş sayılırsınız.