- A + A
Haber Galerisi
T.C. GÜNEY EGE KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI
21.11.2013 09:36:00
Güney Ege KalkınmaGüney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA), 25/01/2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25/07/2006 tarih ve 26239 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Aydın, Denizli ve Muğla illerinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 1 İç Denetçi ve 1 Destek Personeli (Yönetici Asistanı) istihdamı gerçekleştirecektir.
BAŞVURU BAŞLANGIÇ TARİHİ: 04.12.2013
SON BAŞVURU TARİHİ: 13.12.2013
SINAVA KATILMAYA HAK KAZANAN ADAYLARIN İLANI: 18.12.2013
SÖZLÜ YARIŞMA SINAVI TARİHİ: 23.12.2013
BAŞVURU VE SINAV YERİ:
Güney Ege Kalkınma Ajansı, EGS Park Kongre ve Kültür Merkezi, 20085, DENİZLİ
Telefon: 0258 371 88 44
Faks: 0258 371 88 47
ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
Adayların aşağıda belirtilen genel şartların yanı sıra başvuruda bulunacakları pozisyona ilişkin özel şartları da taşımaları gerekmektedir.
 
1. GENEL ŞARTLAR
a) Türk Vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
,
d) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu belgelemek,
e) Yurtdışı ve yurtiçi seyahat engeli bulunmamak.
2. İÇ DENETÇİ ADAYLARI İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
Ajansımızda, iç denetim faaliyetlerini sistematik ve disiplinli olarak uluslararası standartlar ve kamu iç denetim standartlarına uygun şekilde yapmak üzere bir iç denetçi istihdam edilecektir. İç Denetçi olarak istihdam edilecek personel için sınava giriş şartları şöyledir:
2.1 Aranan Nitelikler
a. Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge plânlama ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) ya da Yabancı Dil Bilgisi Seviye Belirleme Sınavı (YDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,
c. Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak.
2.3 İç Denetçi için Başvuruda İstenen Belgeler
a. İş Talep Formu,
b. Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
c. Kamuda denetim elemanı olarak en az on yıl çalıştığını gösterir belge,
d. 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (Bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmak üzere – 4,5x6 ebadında),
e. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’çaonaylı sureti, f. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
g. Özgeçmiş,
h. Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu gösteren askerlik durum belgesi,
i. Varsa denetçilik alanında sertifikalar veya asıllarının Ajansa ibraz edilmesi kaydıyla fotokopileri.
3. YÖNETİCİ ASİSTANI ADAYLARI İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
Yönetici Asistanı olarak istihdam edilecek personel için adaylar KPSS puanı ile başvurabilecekleri gibi KPSS Şartı aranmaksızın iş deneyimi ile de başvurulabilir. Yönetici Asistanı olarak istihdam edilecek personel için sınava giriş şartları şöyledir:
3.1 Aranan Nitelikler
KPSS ile başvuruda bulunacak adaylar için
a. Üniversitelerin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim Tasarımı ve Yönetimi, Mütercim – Tercümanlık (İngilizce) dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak veya Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından ön lisans düzeyinde mezun olmak.
b. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 07-08 Temmuz 2012 veya 06-07 Temmuz 2013 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3, 4 veya 5 türlerinden en az 70 puan veya 22-23.09.2012 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme sınavında KPSS 93 türünden en az 80 puan almış olmak.
KPSS şartı aranmaksızın iş deneyimiyle başvuracak adaylar için;
a. Üniversitelerin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim Tasarımı ve Yönetimi, Mütercim – Tercümanlık (İngilizce) dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak veya Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından ön lisans düzeyinde mezun olmak.
b. Herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda Yönetici Asistanı olarak en az 5 (beş) yıl fiilen çalışmış olmak ve bunu belgelendirmek (Başvuru belgelerine SGK kaydıyla birlikte çalışmış oldukları işyerlerinden alacakları yazının da başvuruya eklenmesi gerekmektedir).
3.2 Tercih Nedenleri
a. Yüksek iletişim, organizasyon ve temsil yeteneğine sahip olmak,
b. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) ya da Yabancı Dil Bilgisi Seviye Belirleme Sınavı (YDS) İngilizce dilinden en az 60 puan almış veya buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,
c. KPSS ile başvuracak adaylar için Yönetici Asistanlığı alanında iş tecrübesi sahibi olmak,
d. MS Office programlarını ve her türlü ofis ekipmanlarını çok iyi derecede kullanabilmek,
e. Resmi yazışma kurallarına hâkim olmak,
f. Protokol kuralları konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak,
g. Mesleki deneyimle ilgili özel sertifika ve çalışmalara sahip olmak.
3.3 Yönetici Asistanı için Başvuruda İstenen Belgeler
a. İş Talep Formu,
b. Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
c. 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (Bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmak üzere – 4,5x6 ebadında),
d. Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
e. Kamu veya özel sektör iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan veya kamu kurumlarından alınan çalışma süresini gösterir hizmet döküm belgesi aslı veya kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
f. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen
uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti, g. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
h. Özgeçmiş,
i. Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu gösteren askerlik durum belgesi,
j. Tercih sebebi olabilecek konularla ilgili belgeler, sertifikalar veya asıllarının Ajansa ibraz edilmesi kaydıyla fotokopileri.
4. BAŞVURU TARİHİ, ŞEKLİ ve YERİ
Adayların sınava katılabilmek için Ajansın internet sitesinden (www.geka.org.tr) veya Aydın, Denizli ve Muğla Valilikleri internet sitelerinden (www.aydin.gov.tr, www.denizli.gov.tr, www.mugla.gov.tr) temin edilecek olan İş Talep Formunu eksiksiz bir şekilde doldurup, başvuruda istenen diğer belgeler ile beraber bir dosya içinde en geç 13.12.2013 Cuma günü saat 18:00’a kadar “Güney Ege Kalkınma Ajansı, EGS Park Kongre ve Kültür Merkezi, 20085, DENİZLİ” adresine teslim etmeleri veya son başvuru tarihine kadar Ajansa ulaşmak kaydıyla elden veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.
Yukarıda belirtilmiş olan tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Eksik bilgi veya belge ile başvuranlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Faksla veya e-posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
5. ÖN DEĞERLENDİRME ve YARIŞMA SINAVINA ÇAĞRI
Ajansa yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe değerlendirildikten sonra yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 18.12.2013 Çarşamba günü Ajansın internet sitesinde (www.geka.org.tr) ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Yapılacak değerlendirme sonucunda alınması planlanan "İç Denetçi" pozisyonu için en fazla 4 aday, "Yönetici Asistanı" pozisyonu için 4’ü lisans mezunu, 4’ü ön lisans mezunu olmak üzere tecrübeleri, tercih nedenleri ve KPSS puanlarına göre değerlendirilecek en fazla 8 aday, sözlü yarışma sınavına çağırılacaktır.
6. SINAV ŞEKLİ Personel alımı için sözlü yarışma sınavı yapılacaktır. Sınav kurulu üyeleri, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen
yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir. 7. SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sınav kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu yüz puan üzerinden 70 (yetmiş) puandır. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında yetmişin üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
Sınav kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asıl adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir.
Sınav kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde sınav duyurusunda ilan edilenden daha az sayıda personel alma hakkına sahiptir.
Genel Sekreterlikçe sınav sonuçları, sınav kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç üç gün içinde T.C. Güney Ege Kalkınma Ajansı internet sitesinde (www.geka.org.tr) ilan edilecek ve sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte kazanan adaylara yazılı olarak bildirilecektir.
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile iki ayı deneme süresi olmak üzere, Genel Sekreterin önerisi üzerine Yönetim Kurulu kararı ile belirsiz süreli iş akdi yapılacaktır. Ajans personelinin çalışma saatleri, haftada toplam 45 saattir. Ancak personel kendisine verilen görevleri, çalışma saatlerine bağlı kalmaksızın, en kısa sürede ve en iyi şekilde sonuçlandırmak zorundadır.
Başvuru ve işlemler sırasında sınava katılabileceği tespit edilmiş olup isimleri ilan olunan adaylardan, daha sonra sınava katılma şartlarını taşımadığı tespit edilenler ile gerçeğe aykırı bilgi verdiği veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı belirlenen kişiler yarışma sınavına alınmaz. Bunlardan sınava girmiş olanların sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunulur.
Başvuruda bulunacak olan adaylar bu ilanda belirtilen koşulları kabul etmiş sayılırlar.
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
EK: İş Talep Formu Ajansı (GEKA), 25/01/2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25/07/2006 tarih ve 26239 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Aydın, Denizli ve Muğla illerinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 1 İç Denetçi ve 1 Destek Personeli (Yönetici Asistanı) istihdamı gerçekleştirecektir.
BAŞVURU BAŞLANGIÇ TARİHİ: 04.12.2013
SON BAŞVURU TARİHİ: 13.12.2013
SINAVA KATILMAYA HAK KAZANAN ADAYLARIN İLANI: 18.12.2013
SÖZLÜ YARIŞMA SINAVI TARİHİ: 23.12.2013
BAŞVURU VE SINAV YERİ:
Güney Ege Kalkınma Ajansı, EGS Park Kongre ve Kültür Merkezi, 20085, DENİZLİ
Telefon: 0258 371 88 44
Faks: 0258 371 88 47
ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
Adayların aşağıda belirtilen genel şartların yanı sıra başvuruda bulunacakları pozisyona ilişkin özel şartları da taşımaları gerekmektedir.
1. GENEL ŞARTLAR
a) Türk Vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
,
d) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu belgelemek,
e) Yurtdışı ve yurtiçi seyahat engeli bulunmamak.
2. İÇ DENETÇİ ADAYLARI İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
Ajansımızda, iç denetim faaliyetlerini sistematik ve disiplinli olarak uluslararası standartlar ve kamu iç denetim standartlarına uygun şekilde yapmak üzere bir iç denetçi istihdam edilecektir. İç Denetçi olarak istihdam edilecek personel için sınava giriş şartları şöyledir:
2.1 Aranan Nitelikler
a. Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge plânlama ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) ya da Yabancı Dil Bilgisi Seviye Belirleme Sınavı (YDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,
c. Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak.
2.3 İç Denetçi için Başvuruda İstenen Belgeler
a. İş Talep Formu,
b. Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
c. Kamuda denetim elemanı olarak en az on yıl çalıştığını gösterir belge,
d. 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (Bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmak üzere – 4,5x6 ebadında),
e. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’çaonaylı sureti, f. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
g. Özgeçmiş,
h. Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu gösteren askerlik durum belgesi,
i. Varsa denetçilik alanında sertifikalar veya asıllarının Ajansa ibraz edilmesi kaydıyla fotokopileri.
3. YÖNETİCİ ASİSTANI ADAYLARI İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
Yönetici Asistanı olarak istihdam edilecek personel için adaylar KPSS puanı ile başvurabilecekleri gibi KPSS Şartı aranmaksızın iş deneyimi ile de başvurulabilir. Yönetici Asistanı olarak istihdam edilecek personel için sınava giriş şartları şöyledir:
3.1 Aranan Nitelikler
KPSS ile başvuruda bulunacak adaylar için
a. Üniversitelerin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim Tasarımı ve Yönetimi, Mütercim – Tercümanlık (İngilizce) dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak veya Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından ön lisans düzeyinde mezun olmak.
b. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 07-08 Temmuz 2012 veya 06-07 Temmuz 2013 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3, 4 veya 5 türlerinden en az 70 puan veya 22-23.09.2012 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme sınavında KPSS 93 türünden en az 80 puan almış olmak.
KPSS şartı aranmaksızın iş deneyimiyle başvuracak adaylar için;
a. Üniversitelerin Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim Tasarımı ve Yönetimi, Mütercim – Tercümanlık (İngilizce) dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak veya Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı dalından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından ön lisans düzeyinde mezun olmak.
b. Herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda Yönetici Asistanı olarak en az 5 (beş) yıl fiilen çalışmış olmak ve bunu belgelendirmek (Başvuru belgelerine SGK kaydıyla birlikte çalışmış oldukları işyerlerinden alacakları yazının da başvuruya eklenmesi gerekmektedir).
3.2 Tercih Nedenleri
a. Yüksek iletişim, organizasyon ve temsil yeteneğine sahip olmak,
b. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) ya da Yabancı Dil Bilgisi Seviye Belirleme Sınavı (YDS) İngilizce dilinden en az 60 puan almış veya buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,
c. KPSS ile başvuracak adaylar için Yönetici Asistanlığı alanında iş tecrübesi sahibi olmak,
d. MS Office programlarını ve her türlü ofis ekipmanlarını çok iyi derecede kullanabilmek,
e. Resmi yazışma kurallarına hâkim olmak,
f. Protokol kuralları konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak,
g. Mesleki deneyimle ilgili özel sertifika ve çalışmalara sahip olmak.
3.3 Yönetici Asistanı için Başvuruda İstenen Belgeler
a. İş Talep Formu,
b. Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
c. 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (Bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmak üzere – 4,5x6 ebadında),
d. Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
e. Kamu veya özel sektör iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan veya kamu kurumlarından alınan çalışma süresini gösterir hizmet döküm belgesi aslı veya kurumca onaylı sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti,
f. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) veya Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen
uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da aslı ibraz edilmek kaydıyla Ajans’ça onaylı sureti, g. T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
h. Özgeçmiş,
i. Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya askerlikten muaf olduğunu gösteren askerlik durum belgesi,
j. Tercih sebebi olabilecek konularla ilgili belgeler, sertifikalar veya asıllarının Ajansa ibraz edilmesi kaydıyla fotokopileri.
4. BAŞVURU TARİHİ, ŞEKLİ ve YERİ
Adayların sınava katılabilmek için Ajansın internet sitesinden (www.geka.org.tr) veya Aydın, Denizli ve Muğla Valilikleri internet sitelerinden (www.aydin.gov.tr, www.denizli.gov.tr, www.mugla.gov.tr) temin edilecek olan İş Talep Formunu eksiksiz bir şekilde doldurup, başvuruda istenen diğer belgeler ile beraber bir dosya içinde en geç 13.12.2013 Cuma günü saat 18:00’a kadar “Güney Ege Kalkınma Ajansı, EGS Park Kongre ve Kültür Merkezi, 20085, DENİZLİ” adresine teslim etmeleri veya son başvuru tarihine kadar Ajansa ulaşmak kaydıyla elden veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.
Yukarıda belirtilmiş olan tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Eksik bilgi veya belge ile başvuranlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Faksla veya e-posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
5. ÖN DEĞERLENDİRME ve YARIŞMA SINAVINA ÇAĞRI
Ajansa yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe değerlendirildikten sonra yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 18.12.2013 Çarşamba günü Ajansın internet sitesinde (www.geka.org.tr) ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Yapılacak değerlendirme sonucunda alınması planlanan "İç Denetçi" pozisyonu için en fazla 4 aday, "Yönetici Asistanı" pozisyonu için 4’ü lisans mezunu, 4’ü ön lisans mezunu olmak üzere tecrübeleri, tercih nedenleri ve KPSS puanlarına göre değerlendirilecek en fazla 8 aday, sözlü yarışma sınavına çağırılacaktır.
6. SINAV ŞEKLİ Personel alımı için sözlü yarışma sınavı yapılacaktır. Sınav kurulu üyeleri, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen
yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir. 7. SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sınav kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu yüz puan üzerinden 70 (yetmiş) puandır. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında yetmişin üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
Sınav kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asıl adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir.
Sınav kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde sınav duyurusunda ilan edilenden daha az sayıda personel alma hakkına sahiptir.
Genel Sekreterlikçe sınav sonuçları, sınav kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç üç gün içinde T.C. Güney Ege Kalkınma Ajansı internet sitesinde (www.geka.org.tr) ilan edilecek ve sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte kazanan adaylara yazılı olarak bildirilecektir.
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile iki ayı deneme süresi olmak üzere, Genel Sekreterin önerisi üzerine Yönetim Kurulu kararı ile belirsiz süreli iş akdi yapılacaktır. Ajans personelinin çalışma saatleri, haftada toplam 45 saattir. Ancak personel kendisine verilen görevleri, çalışma saatlerine bağlı kalmaksızın, en kısa sürede ve en iyi şekilde sonuçlandırmak zorundadır.
Başvuru ve işlemler sırasında sınava katılabileceği tespit edilmiş olup isimleri ilan olunan adaylardan, daha sonra sınava katılma şartlarını taşımadığı tespit edilenler ile gerçeğe aykırı bilgi verdiği veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı belirlenen kişiler yarışma sınavına alınmaz. Bunlardan sınava girmiş olanların sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunulur.
Başvuruda bulunacak olan adaylar bu ilanda belirtilen koşulları kabul etmiş sayılırlar.
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
EK: İş Talep Formu
Bu kuruluşun Aydınlatma Metni, Kişisel Veri İşleme ve Koruma, Ticari Elektronik İleti İzni, Kişisel Veri Saklama ve İmha ve KVKK Hak Bildirgesi metinleri hakkında Bilgi Almak İçin Tıklayınız