Serhat Kalkınma Ajansı tarafından Ağrı ve Iğdır illerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen sosyal medya organizasyonuna 8 sosyal medya fenomeni katıldı. 21-24 Temmuz tarihleri arasında düzenlenen organizasyon Ağrı ve Iğdır illerine gelen yerli ve yabancı turistlerin, şehirlerin gastronomisini tanıması ve turistik destinasyonlarını gezmesi amacıyla gerçekleştirildi. Organizasyonun ilk günü Iğdır Havalimanına inen fenomenler, aynı gün içinde Iğdır ilinin yöresel yemeklerin yapılışını ve Iğdır’a gelen yerli ve yabancı turistlere bu yemekleri nerelerde bulabileceklerini geniş ve kapsamlı bir video ile duyurdu. Fenomenler, youtube ve diğer sosyal medya mecralarında yayınlamak amacıyla yemek ustalarıyla birebir görüşerek detaylı video arşivi oluşturdu. Gezinin ikinci günü, Ay Yıldız Kadın Kooperatifi tarafından hazırlanan kahvaltı ile Iğdır ilinde yetiştirilen meyve ve sebzelerle hazırlanan 35 çeşit reçel tanıtıldı. Daha sonra kayısı bahçeleri gezilerek bahçelerden fotoğraf ve görüntüler alındı. Fenomenler, Serhat Kalkınma Ajansı’nın desteğiyle yapılan Tuzluca’daki Tuz Mağaraları ve Terapi Merkezi’ni gezerek fotoğraf ve video çekimi yaptı. Sosyal medya fenomenleri, Iğdır’dan sonra Doğubeyazıt ilçesine geçerek İshak Paşa Sarayı, Ahmed-i Hani Kültür Müzesi ve Ahmedi Hani Türbesi ziyaret etti. Doğubeyazıt ilçe merkezinde gezilecek ve yemek yenilecek mekanlara giden sosyal medya fenomenleri, buraları takipçileriyle paylaştı. Sadece Ağrı’da yapılan Abdigor Köftesi ile birlikte kentteki tüm yöresel yemeklerin çekimlerini yapan fenomenler, bütün bu ürünleri takipçileriyle paylaştı. Sosyal medya fenomenleri daha sonra, Türkiye’nin en yüksek göllerinden biri olan 2 bin 241 rakımlı Balık Gölü’ne giderek tekne turu attı ve alabalık tesisini ziyaret ederek balık çeşitliliği ve göl hakkında bilgiler aldı ve tanıtımını yaptı. Gezinin ikinci gününde Ağrı kent merkezini gezen fenomenler, kentin farklı mekanlarında yapılan çorba, et döner, çirişli yumurta, çiriş ketesi, Ağrı’nın polenli balı için videolar çekip takipçileriyle paylaştı. Daha sonra Kars’a giden sosyal medya fenomenleri, Kars gravyeri, Kars kahvaltısı ve kentin farklı mekanlarındaki gastronomi kültürünü çektikleri fotoğraf ve videolarla takipçilerine tanıttı. SERKA’nın düzenlediği üç günlük organizasyona katılan sosyal medya fenomenlerinin paylaştığı fotoğraf ve videolar kısa sürede 4 milyon takipçiye ulaştı.
SERKA’nın kış aylarında düzenlediği sosyal medya organizasyonuna da katılan fenomenler, Kars ve Ardahan’ın da tanıtımını yapmışlardı.