Ajans bu amaç doğrultusunda, Iğdır Çağrı Merkezi ile stratejik işbirliği protokolü imzalayarak bu protokol ile gençlerin çağrı merkezi sektöründe etkin bir şekilde çalışabilmeleri için gerekli beceriler kazanmalarını amaçlıyor.
Eğitim programı kapsamında gençlere; diksiyon, etkili konuşma, telefonda etkili iletişim ve stres yönetimi gibi temel yetenekler kazandırılacak ve bu yeteneklerle gençler iş dünyasına hızlı bir uyum sağlayabilecek ve müşterileri olumlu yönde etkileyebilecekler.
Eğitim programının ilki, Iğdır Üniversitesi Karaağaç Kampüsü Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi ve bu eğitime185 kişi katılım gösterdi. Bu eğitimlerin Eylül ayında devam etmesi planlanıyor.
Bu eğitim programları ile gençlerin iş dünyasına adım atmalarının yanı sıra bölgedeki istihdama ve ekonomik büyümeye katkı sağlanması ve gençlerin bölgede kalmalarının teşvik edilmesi gibi önemli hususlar da planlanan hedefler arasındadır.